Verkar som att varje gång jag hittar tiden att sätta mig ner och skriva ett inlägg skjuter läsarna i höjden!! tack ska ni har för det!!
 

Nu har jag varit hemma i över 2 veckor och det börjar kännas som om jag aldrig skulle ha varit borta, förutom att det märks på min personlighet. Före jag skulle fara hem hade vi ett obligatoriskt Prepare to go home-läger för alla som skulle fara hem i juni månad, där pratade vi bland annat om hur våra erfarenheter har påverkat eller förändrat oss som personer. Jag sa att jag inte har blivit annorlunda på något tänkbart sätt, men nu när jag är tillbaks i Finland märker jag att jag faktist har förändrats. Före jag for iväg skulle jag aldrig ha velat stå i centrum och prata inför folk men nu känns det helt naturligt för mig att öppna munnen nu och då och berätta hur jag har haft det eller börja en konversation med någon jag kanske inte känner skärskilt bra. Dessutom har jag blivit en gnutta galnare och lugnare i mig själv och det känns som jag bara måste visa mina känslor till världen!
Det var verkligen ett äventyr med både positiva och negativa sidor, men det var verkligen någonting jag alltid kommer att minnas och se tillbaks på, och jag ångrar verkligen inte att jag for iväg, det var absolut värt det!
 
Det bästa av det bästa!

Kommentera

Publiceras ej