Hej! Igår var jag och mina bröder till Cradle Mountain på en liten dags utflyckt för att uppleva den tasmanska naturen och förståss snö. Harry och Alex var verkligen roade av att få kasta och äta snön, medan jag klagade över att måsta se snö då jag är i Australien... Vi klättrade upp för ett av bergena för att få en bra utsikt, men då vi kom till toppen var det allt för dimmigt, blåsigt och snöigt för att kunna se någonting alls. Men på vägen upp så var det strålande sol och samma sak påvägen ner, så det blev att stanna och ta bilder.

Bilderna är tagna med min telefon, men den fick slut på acko/blev för kall då vi kom upp till toppen och dessutom hade jag alldeles för kalla fingrar för att börja leka med systemkameran där uppe. Liknande bilder tog jag då med min riktiga kamera, med de bilderna har jag inte överfört till datorn ännu.

Kommentera

Publiceras ej